1 Mayıs 2008 Perşembe

Yeni aşk nickleri

> Sen arkamdan vurdun, beni hayata bağlayan son halatta koptu, anlamı kalmadı sensiz dünyanın..


> Son güLüşünü bana sakLa sevdiğim!


> SenLe ayrıLmanın biLe tadı başkayDı!


> Son bakışmamızdı beLki fırtınaLar koparan içimde.. HaLa fırtınaLar esiyor kaLbimde, haLa gözLerin bana bakıyor!


> Küçük bir öyküydü bizimkiSi, öykü küçük kahramanLar büyüktü.. Çabuk bitti, bitmemeLi devam etmeLiydi..!



> Sen yaşadıkça ben öLüyorum!


> Susuyorum! Sen mutLu oL diye konuşmuyoRum!


> pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın yanımdan hiç gitmediki!



aşk, aşk msn iletileri, Aşk nickleri, aşk nikler, msn aşk iletileri, msn nickler, msn nikler, nickler, Yeni aşk nickleri, yeni aşk nikleri, yeni msn aşk iletileri, yeni msn aşk nickleri, yeni msn aşk nikleri

Hiç yorum yok: