1 Mayıs 2008 Perşembe

Sevgi ve komik nickler

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”


*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!


*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun!


hasyer.com sunar…


*Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!


*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!


*Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!



*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sna.


*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.


*Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.


hasyer.com sunar…


*Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!


*Unutmaki fırtınalar martıların denizleri sevmesini engellemez. Tıpkı engellerin seni sevmeme engel olmadığı gibi.


///////////////////////////////////Komik Nickler////////////////////////////////////

*uzun lafın kısası : UL


*Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.



*Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.


*Bu erikson, başka erik yok.


hasyer.com sunar…


*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.


*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.


*Allah’ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.


*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.


*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!


*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.



*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.


*Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.


hasyer.com sunar…


*Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi


*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim


*Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa… Ben de Dünyadan Neil Armstrong


*Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!



Komik nickler, komik sözler, Sevgi nickleri, sevgi sözleri, sevgi ve komik iletiler, sevgi ve komik msn başlıkları, sevgi ve komik msn sözleri, sevgi ve komik msn yazıları, Sevgi ve komik nickler, Yeni komik nickler, yeni sevgi nickleri

Hiç yorum yok: