1 Mayıs 2008 Perşembe

Çılgın msn nickleri

- Ceza ewi öz yuwamız idam ipi krawatımız rapciyiz can yakarızz delikanlının hastasıyız teq kursunla adam harcarızz …!


- pARan warsa ye iç dostlar alem qörsün, paran yoqsa ewe qit ßaßan oqlunu qör$ün


- KaLßIm rApIm nEfReTiM CeZaM $aH Ve ]V[At.. [ kAlLe$cE YaZıLmI$Hh $EnArYoM ]


- Her qece çile çeke çeke ; ÇiLeK€$ yazdımm HeR y€Re


- ßu asqın ßiletini istediqin qibi Kes nasılsa qidiorsun;çeq silahı daya sırtıma titrersem namerdim $EN WURDUN DA ßEN ÖLMEDİM Mİ ….!


-A$q ilkokulda komedi, ortaokulda trajedi, lisede dram, imam HatipTe haramm


-Küçüqqen ÇiKolAta için aqlıordum $imdi i$e $enin için



-ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA


-yeminim yemin damarlarındaki kan canım olsun $enden ßaskasını $ewersem ßu can ßana haramm ol$unn


-qiden qitMi$tir qittiqi an hersey ßitmi$tirr …!


-o KıZ ßeni a$ar çünkü o ßir ka$ar delikanlı adAm manitasızDa ya$ar …!


-Or+amın ßittiqi yerde tarzımıZ iÇin ya$ar , $eklimiz iÇin öLüRüZZ


-DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!


-”..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı..”


-iNsanlaRı TanıdıkCa SevdiM, SevdikCe De TanıdıM (aYNı SeNi SeviP TanıdığıM GiBi)


-eRkekleriN “SeNi SeviyoruM” DemeSi ßiR MumuN “aSLa SönmeyeceğiM” DemesiNe ßenzeR..!



-ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur…


-AvRiL`iNdE dEdİğİ gİbİ–[DoN`t tElL mE]


-HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı


-£ski Foto’ Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn….!


-ßu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum


-geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN


-Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum…


-BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni


-DéTayLAr AynaDir Fark’i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim



-GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm


-Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz…


-DağLar oNumDé éğiLirKéN KaYaLaRa YaLVArMamm…


-BeN RaPtIm çOk mAnTıK TePtIm hIç dEğIl hEpTiM KoYu kArAmSaR ReNkTiM VeLhAsIl çIfTtEsInDe tEkTiM BiNlErCeSiNeKaRşI YeKtIm…


-YA AŞKIMA KARŞILIĞINI WER YADA PEŞİNDEN KOŞARKEN ESKİTTİĞİM AYAKKABININ PARASINI


-olmadığım insan olupta sevilmektense,kendim olduğum için nefret edilmeyi tercih ederim

*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla


* Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var.


*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum..



*Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye

*Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.


*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın!


*Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.


*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim!


*Ağlamak çocuklara affetmek Allah’a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem..


*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”.


*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak.. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!….


*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun!….



*Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!…



çılgın, çılgın msn iletileri, Çılgın msn nickleri, çılgın msn nikleri, çılgın nickler, msn çılgın iletiler, Msn nickleri, yeni çılgın nickler

Hiç yorum yok: