1 Mayıs 2008 Perşembe

Üzüntülü aşk nickleri

> Olsun varsın ah cekinme, sen yine yalanlar soyle, yürek; paramparca zaten, dert degil!


> Kandım yanıldım, belki de yüzbin kere. Ah ayıplandım, vazgecmedım ben yıne.


> Kabul et kalbim, kabul et kalbim! Ah kalbim, biz ayrildik !


> Yoksun burda seni sordum dalgalara, Güneş battı beni vurdun kahırlara!


> Yazık çok yazık sensizim, Yine kör düğüm oldum yine kahretsin !



> Tek seni hep seni mahşere seveceğim, Biliyorum biriciğim bu aşkta öleceğim!


> Yazıklar olsun sana, Lanet olsun bana! Nasıl olurda seni hâlâ seviyorum..


> Gözlerinde baharı yaşarken açan o çiçeğin tazeliğini, Ruhuma taşıyan ilk ve son sevgilim!



msn üzüntülü aşk nickleri, msn üzüntülü nickler, nickler, Üzgün nickler, üzüntülü aşk msn nickleri, Üzüntülü aşk nickleri, üzüntülü msn aşk nickleri, üzüntülü nickler, üzüntülü nikler

3 yorum:

Adsız dedi ki...

HELAL BE GÜZEL OLMUŞ EMEĞE SAYGI! BİTANEDE BEN SİZE BURDAN YAZİM !!BEN ANAMIN KARNINDAN DOĞDUM DOĞALI ENSEMDEN TOKAT EKSİK OLMADI Bİ KEREDE SEN VURBE NOLACAK Kİ! ZATEN ALIŞKINIZ!

Adsız dedi ki...

oguz senı onceden sevmıstım artık sevmıyorumm cunku sevdıgım ıcın cok pişmanım sen şimdi anladın belki degerimi ama ben senı artık sevmıyorum. benımle olmak ısteyenler var ama ben ıstemıyorum[5. sınıf hatıtrası)

Adsız dedi ki...

helal oguzhan nasıl sattın beni şimdi anladın degerimi ama artık ben yokum seni de sevmiyorum(5.sinif hatırası)