1 Mayıs 2008 Perşembe

Vefasız nickler

Ben istermiyim Böyle deliler gibi seveyim. Kader bu sevdi bir kere ne yaparsın..


Hiç bir karşılık görmeden sevmek gerçek ölümü göze almaktır.


Aşk yoksa ölüm kaçınılmaz bir tuzaktır


Erkek adam ağlamazmıs Asıl erkek adam ağlarsa kimse susturamaz.


Bir günde çekip gideceksin diye çok korkuyorum. Bilseydim eğer severmiydim.


Bir gün sende seversen benim ne çekdiğimi anlarsın vefasız.


hasyer.com sunar.



Derdim 1 idi Sayende 1000 oldu .


Bilseydim Bu kadar vefasızsın Sevginin adını ağzıma almazdım.


El kızı değilmi elbet bir gün bırakır gider Derlerdi de inanmazdım şimdi Yalnızım..



vefasız, vefasız güzel msn nickleri, vefasız güzel msn sözleri, vefasız güzel msn yazıları, vefasız güzel nickler, vefasız msn başlıkları, vefasız msn iletileri, vefasız msn nickleri, vefasız msn sözleri, vefasız msn yazıları, Vefasız nickler, vefasız nikler, vefasız sözler, vefasız yazılar

Hiç yorum yok: