1 Mayıs 2008 Perşembe

Aşk nickleri

> En kuytudayım.. En derindeyim.. En sevdiğim yokken, kaybolmuşum ben..


> düşLerimde yaşaDım beLki sevdaLarımı. siz biLemezsinizzz.


> seNin sevdan beNi, bu dünyaNın en tecrübeLi pLatonik aşığı yapmıŞ. Daha ne oLsun (:


> sesiNi özLedim.. bazeN güLmeni, gereksiz yere ağLamanı.. seni özLedim, herşeyinLe, yaLnızca seni..


> seni sevDiğim kadaR yaşıyorSam, nefeS aLışLarın kadar öLüyorum..


> Beni bekledinse yağmurda karda, Beni bekledinse deli rüzgarda, Beni bekledinse yorgun yıllarda, Susuz yüreğimde çiçekler açar…


> İçin güneşlerle dolu doluydu, Önce gözlerine gelirdi bahar…


> Birini sevmişsindir geçen yıllarda, Açık bir yara gibidir hala, Hala çok özlersin onu ağlayamazsın…


> Ateşler taşırım sevdalarıma, Sözüm yemin olsa özüm aşk olur..


> Kendini bana beni yollara sürgün etmeden bil ki, Mavi düşlerine sardığın o acar delikanlı, Seni ve aşkını zehir bir yürekle kuşandı..


> O uslanmaz inadın yarısı sen diğeri ben olduktan sonra, Serüvencin seni nasıl olsa nerede olsa bulur..!


aşk, Aşk msn nickleri, Aşk nickleri, çeşitli aşk nickleri, Güzel aşk nickleri, Msn aşk nickleri, nickler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya niye şu erkekler kızlarö peşinde dolandırır...:(anlamadım ki
bence site süpermişşşşş

Adsız dedi ki...

bu site harika bürsürü nick war muhteşem saolun !