1 Mayıs 2008 Perşembe

Msn özür nickleri

♥ Bilirsin bir karıncayı bile incitmem… Seni de incitmek istemedim, inan ki istemeden oldu. Çoooook ama çoooook özür diliyorum senden…


♥ Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum… Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum.. Özür dilerim tüm olanlar için? Gerçekten çok üzgünüm?


♥ Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla birlikte buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem, bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin… Birtaneciğim seni çok seviyorum?


♥ Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor… Yok nafile uyku tutmuyor… Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda… Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim… Bu nedenle tüm kalbimle özür diliyorum! Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim? Seni seviyorum!


♥ Mesajım yüreğimin en derin köşesinden geliyor? Bu nedenle şaka mı yapıyor diye düşünme sevdiğim? Kırgınlıklar kalksın istiyorum biriciğim. Özürlerimi kabul et!



♥ Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim?


♥ Yaptığım hatadan dolayı özür diler, bundan sonra böyle bir hatanın tekrar etmeyeceğine bildirerek, özürlerimin kabul edilmesini temenni ederim. Saygılarımla?


♥ Bu mesaj sana ne mi söylüyor? Dinle: ?Kırdım seni ama inan çok üzgünüm… Bugün için özür dilerim. İstediğim tek şey beni affetmen ve yine eskisi gibi olmamız.?


♥ Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı. Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye…


♥ Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor? Yok nafile uyku tutmuyor çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda… Tüm kalbimle özür diliyorum. Seni seviyorum?


» Biliyorum bugün seni istemeden kirdim ve sonra pismanliklar denizinde kulaç atip durdum çaresizce. Biliyorum bana ne kadar kizdigini, gözlerinden okudum kirginligini… Affet beni n.olur sevdigim… Özür dilerim seni aramadigim için. Özür dilerim sensiz gitmek zorunda kaldigim için.. Özür dilerim yaptigim her yanlis için…» Biliyorum bugün seni istemeden kirdim ve sonra pismanliklar denizinde kulaç atip durdum çaresizce… Biliyorum gözlerinden okudum kirginligini. Affet beni n.olur sevdigim… Özürlerimi kabul et. Seni seviyorum!


» Sadece özür dilemek istemistim ama yapamadim saçma gururuma yenildim ve beni terslemenden korktum, ama sessizce çekip gitmene de dayanamadim ve bu mesaji yolluyorum simdi.. beni affet olur mu? Çok üzgünüm. Geçmiste yasadigimiz tüm kirginliklar için özür diliyorum senden.


» Bu sms ile bir de öpücük yolluyorum sana özürlerimi kabul edip, beni affetmen için. O kadar degerlisin ki benim için, sensiz bir hayat düsünemiyorum.


» Sadece özür dilemek istemistim. Yapamadim saçma gururuma yenildim ama sessizce çekip gitmene de dayanamadim. Beni affet olur mu? Çok üzgünüm!



» Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim.


» Bu sms ile bir de öpücük yolluyorum sana özürlerimi kabul edip, beni affetmen için… Sen o kadar degerlisin ki benim için, sensiz bir hayat düsünemiyorum sevgilim… Affet beni olur mu? Askim, her seyim!


» Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir baris mesaji! Tüm kirginliklari yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye.. Bu mesaj sana ne mi söylüyor? Dinle, diyor ki: “Kirdim seni ama inan çok üzgünüm. Bugün için özür dilerim. Istedigim tek sey beni affetmen ve yine eski gibi olmamiz. Seni seviyorum!”


» Özür dilemenin bir asillik oldugunu düsünüyor ve bugün bulusmaya gelmedigim için özür diliyorum senden. Inan bana elimde olmayan nedenlerden dolayi gelemedim ve seni de arayamadim… Üzgünüm canim. Telafi edecegime söz veriyorum!


» Sanirim özür dilemek için çok geç kaldim ama yine de son kez sansimi denemek istiyorum: ÖZÜR DILERIM!


» Benim icin çok anlamlisin öyle ki senin bendeki yerin bu satirlari yazmama sebep. Kabul edilemeyecek bir seydi belki yaptigim ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düsünmen için aglayabilirim…



Msn nickleri, msn özür dileme nickleri, Msn özür nickleri, nickler, özür messenger nickleri, özür nickler, özür nikler, Yeni msn nickleri

Hiç yorum yok: