1 Mayıs 2008 Perşembe

En iyi nickler

1-GeRçEk aLeMdE ImZaMı, SaNaL AlEmDe dE InDeXiMi bAsArIm...!


2-√Seni aŞmam geRek Sendenn geÇmem geRek neRde Bende Seni SiLecek yüRek ?


3- GüLüşLer yaLan artık SevdaLar DµmÀn aLtı sigaramıñ uCuñda YakıCam Bu aŞkı ! Çak KİBRİTİ Gör DUMANI .!


√ ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..



√ Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun…!!!!


√ Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.


√ KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN…


√ HiçKimse ßeni HayaTından Tamamen SiLemez…iziM KaLır Ya Yüreğinde Yada ßedeninde…Yüreğin YoKsa Rahat oL..iziM ßedeninde!!!..


√ ELiNi TuTtU DiYe SeVioMU SaNDiN oPTu DiE EvLeNecEK Mi SaNdiN LaN oLuM 2007 YiLiNdAyiZ SeN kızLarı AdAm Mi SandıN ¿


√ Al Han¢eri Vur Hadi sIrtIma. Namert ‘im Dônûpte Bakarsam Arkama, AcIma NasILsa KahpeLik Søn Møda


√ bîz áskì yûrêktèñ yãsãrîz sèñíñ gìbí sàtmáyîz GUZELIM. Kèñdíñì sâttìgíñ àdámLãríñ KÃÑ ‘ î kãC kúrùs !


√ Ne DaVaMıZı AnLaYaCaK BiR KıZ BuLaBiLDiK NeDe BiR KıZın İsTeDiGi KaDaR BaSiT OLaBiLDiK


√ KimSe Beni Sevmiyør Çünkü , Ben farkLıYıM. Bende kimSeyi SevmiyOrum Çünkü hepSi aYnıLar ..



√ kIzILã bøµãñmIS kóhÑê ßédèñLérdE . fîRârî ãLdãtIsLãrIñ îÑtikáM bãkIsLãrIndá µãSıµøruM SÈÑî


√ Benim KraL oldum yerde kimse DevLet Kuramaz..Benim DevLet Olduum Yerde Kimse KraL olamaz…


√ a$k’a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI.!


√ Yalancıların Mahkumu oLaLI vefAyı Cefa Gibi çekiyOruz…Hayellerinden değiL,KendileriNden VazgeçenLere AcıyOruz!


√ Beterin beteri vardır.Iyilik et,sana kârdır .! BütüN dünya senin ølsa unutma yerin mezardır !


√ AyNaYa BaKTıM UnUTuLaN BiRiNi GöRDüM BiRDe SeN BaK UnUTaNI GöRüRSüN …


√ YıLDıZ BiR GöKTe GüZeL BiR aYYuKTa, Ay BiR YıLDıZLa GüZeL BiRdE BaYRaKTa…’


√ Unuttum DeMek ßìLe HàtıRLaMaKtıR



beğenilen en iyi msn nickleri, en beğenilen msn nickleri, en beğenilen nickler, en iyi msn nickleri, En iyi nickler, en iyi nikler, Msn nickleri, nickler

Hiç yorum yok: