1 Mayıs 2008 Perşembe

Rapper nickleri

> Bu yumruğun beynine saplanma ihtiyacı var, Kamufle et kendini RAP canavar!


> Kimisine yüzüm sıcak,kalbim soğuk donuk!


> Entrika saldıraların kulaklarımı gıdıklasın, Kimin önce vurduğundan öte kimin sert olduğu önemli!


> Rapi şadettim kulaklara download edin, Rapin evi çıtasını tepelere çaktım kontrol edin!


> Zamanı kendi elinde tutmaya çalıştığın için, Ne yazıkki ellerini kırdım!



> Bana iyi rol verin, Amacı var yapılan her eylemin!


> Dünya malı uçan halı bin ve de düş, Bitecek ol emin kurduğun her düş!


> Neyse ne baş koydum yoluma yürürüm yok hatam yok şakam!


> Kalemin harfleri çizdiği vakittir, Mürekkebim olmasa duygularım göbek yapacak!


> Ey sagopa sen ki rap’in oğlusun, Duyur sesini pesimist fidanlara!


> Sagopa yokuşu çıkıyor nefes nefese, Bayrak yarıda raks ediyor sahibine, Bu yokuş ki sonu köprüye varır, Köprüde ayı dayı yoktur, Cellat kazanır!



hiphop nickleri, Msn rap nickleri, msn sago nickleri, msn sagopa kajmer nickleri, rap msn nickleri, Rap nickleri, sago msn nickleri, sago nickleri, sagopa kajmer msn nickleri, sagopa kajmer nickleri

Hiç yorum yok: