1 Mayıs 2008 Perşembe

Ceza msn nickleri

Rapstar Ceza.. İşte Ceza msn nickleri.. Ceza sevenlere rap nickleri, ceza msn nickleri;


> Doğdum hep duvardı büyüdüm hala daha duvar var!


> Ne kadar insan varsa vardır bir o kadar da hayvan!!!


> Ne kadar çok arif var bir çoğu sahte, ne kadar çok tahrik var edenler kahpe!!



> Artık aşkı yüzdelerle hesaplamaktalar, parayla satın alınmış sevgiliyle aşk yaşanmaz, meşkten önce köşk isteyen hep yalancı aşık!


> Etrafım sarıldı, çember daraldı ben bunaldım, ekran karıncalandı, görmez oldu bu gözlerim!


> Ne dediysek zaten herkez şokta!!!


> Zayıfladı ilişkiler ve dostluğu çelişkilerle yediler!!!


> Günümün oğlu ancak paraya taparak gülüverir, Yalancı gözleriyle bakarak dostlarını da üzebilir !!


> Akılsız olabilir,gereksiz olabilir o insan! Tenasül edebilir,şerefsiz olabilir her insan!



> Benim sahnemden popçular insin, Rap müzik sevmeyenin üzerine binsin.



ceza msn iletileri, Ceza msn nickleri, ceza sözleri, hiphop nickleri, kral msn nickleri, Msn nickleri, msn nicklerim, msn nikleri, nickler ceza, nikler, Rap nickleri, son model ceza nickleri

Hiç yorum yok: