1 Mayıs 2008 Perşembe

Gaffur nickleri

Gaffurun En Çok hit alan replikleri ;

- sen benim arkadaşlarımı begenmüyormüsün??

-Bi akşam bize gelsene?

-Bana Nie haber verilmiyorrr!?

-Çöpü almaya kapıya geliyorum, Çalıyorum çalıyorum açmıyorsun… Ne Ayak ?


-Aleme Akalım

-Anladın sen anladın…

-Gelsen Tam süper olacak

-Cafede takılalım mı?

-Gaffur Kendi Kendine söyle der; Gidelim Gaffur

-beni niye eklemedin?? beni beğenmiyor müsün??

-olur mu canım..yani aşk olsun..gerçekten böle düşüncelerim yoktur..bir anda aklımdan gidivermiş yoksa başka bişi değil yani…

-Ölümüne KankayiZZZZZ

-Saçlarını uzatsan süper olcak


-gösüne noldu?

-Ne o Bi Sakıncasımı var?!?!

-beni beğenmiyormusun?

-Nasılım ?!?!

-Bize niye gelmedin? Bizi beğenmiyormusn?

-beni niye çagırmadın Beni beğenmiyormusun? ?


Gaffur Aksoy Kimdir;

Gaffur 1 anasi 1 babasi 2kız kardeşiyle yaşıyan kapıcıdır (kapıcının ogludur. )

(fasla bilgi yok)


Hobileri ;

1. hobisi, beğendiği cinayet haberlerinin koleksiyonunu yapar.

2. hobisi, dans etmek (electric boogie)(kendisini ifade ediş tarzıymış, babası öyle diyor


avrupa yakası gaffur, daffur nickleri, gaffur msn nickleri, msn gaffur, msn gaffur nickleri, nickler msn, yeni gaffur nickler

Hiç yorum yok: