18 Nisan 2008 Cuma

Msn recep ivedik nickleri

Gonuşma leyyyn

Koyayımda Tur at Muhoohoho

bana bi coker versene.

Kalorilerimizi Yakıyoruz Kilolardan Kurtuluyoruz.

Zaten amele Kaynıyo Bende çıkcam boşver.

çimlere basma konan çimleri eziyorsun

gompleksliyim ,

agresifiimmmm.

benim böyle durduğuma bakmayın içime girdiğiniz zaman kedi gibi bir insanımdır

pala remzi çok gonuşuyon suus leeeyn

soruma cevap ver uleeeyn

hasyer.com sunar...

msnde çok gonuşma leyyyn

20 milyonu cebine indıre gandı yapacan deme chakalll

Rock’N CoKe GiBİsİN ÇaDıR KuRmAK İsTiYOrUM

biliyomusun sen denıze dussen batmassın nedenmı cunku tıpın kayık

aviş arası kokuyo resmen ya

Kelamdanda lisandanda spordanda çakarım
Servisten sayı yapar, güreşten kok kaparım.
Öyle herkeze bakmam birada duygusalım
Sevdiğim biri için dünyayı yakarım

hasyer.com sunar...

Salih abi bana bi yolluk yap
pis sapık.. kapı benim kapı olduğundan bi problem yok.
Agresifiyim Kompleksliyim.

Sakın halime bakıpta aşağılamaya kalkma
Yumuşak kalpliyim bak kafama takarım ha.

hasyer.com sunar...

Agresifiyim Kompleksliyim.
Agresifiyim
Agresifiyim Kompleksliyim.
Kompleksliyim

Salih Abi sen facebook a üyemisin?
Değilim ama iyi bişeyse olabilirim
Boşver hiç bulaşma artık çok amele kaynıyo
bende çıkmayı düşünüyorum.

recep ivedik nickleri, msn recep ivedik nickleri, recep ivedik msn nickleri, recep ivedik sözleri, komik sözler, recep ivedik komik nickleri, recep ivedik msn iletileri, msn ivedik nickleri

Hiç yorum yok: