1 Mayıs 2008 Perşembe

Nefret nickleri

! Elimde saç tokan, Güneş misali mis kokan, Bıraktığın tek parçan, Bir de kocaman bir yalan !


! Affedilmek istemedin, Nefretimi bekledin, Seni senden başka, Kimse, kimse, kimse affedemez !


! Bazı şeyler için, İyi olmak yetmiyormuş, Sevilmek için, aşk için, İyi olmak yetmiyormuş !


! Aşk biraz palavradır, Biraz da aşna, aşna fişna, Biraz da yalandandır !


! Platonik olma, değmez ona, yazık sana !


! Aslında hepsi yalan, yalan dolan, herşey yalan


> Ben seni dünyalara değişmezken, SEN BENİ SATTIN!



> İçimdeki Nefreti değil itfaiyeler, denizler söndüremez! Sen ki insafsız çıktın, beni yaktın!


> Yaşamak güzel olsaydı, doğarken ağlamazdım !


> Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi?


> Sevdim seni sanma kalbim yetimdir…Ölsemde yalvarmam aşkım asaletimdir..


> Kaderimi sen mi çizdinki ölümüm elinden olsun!


> Sevgilim değil ama sevdiğimdin.artık nefret ettiğim bile değilsin.



en yeni nefret nickleri, msn nefret dolu nickler, msn nefret nickleri, nefret, nefret dolu nickler, nefret edici nickler, nefret msn nickleri, nefret nickler, Nefret nickleri

Hiç yorum yok: