1 Mayıs 2008 Perşembe

Platonik aşk nickleri

> seniN bana baktığın kadaR hiçbir şey canımı acıtmadı inaN..!


> insaFsız sokakLarın ağLatamadığı deLikanLıyı ağLatan sensin.. Övün kendinLe..


> seN yumuşaK yatağında uyuRken ben kaLdırımLarda senin nöbetini tutuyoRum..


> seN gittiN herşeY yarım kaLdı.. SenSiz ne tadım kaLdı, ne tuzum..


> beNi iLk güLdüren sendiN.. iLk ağLatan oLmayı da sen başarDın.. Sen..



> !..>>biR gaRip aşıK<<..!


> ne umutLar gömdüm kaLbime, ne hayaLLer.. bir seni gömemedim maziYe, hayaL gözLüm..


----------------


msn aşk nickleri


----------------


Sarıldım sensizliğe can yoldaşım olur diye, Sensiz sokaklarında!


Yine yanlış seçim, Yine bir yalancı… Tükettik ömrümüzü !


Aşkın uğruna, Yine bir kördüğüm, Yine aynı hüsran!


Aşkın uğruna, Harcadınız beni artık yeter, Her yeni sevgili dahada beter!


Sil göz yaşlarını inan değmez bu aşka, Nasıl olsa bitecekti eninde sonunda…


Bilki kolay değil ağlamamak, inan çok zor dayanmak!


Ölümüne sevsem bile.. Güle Güle



Simdi çok yalniz… sensiz yatagim… Doymadim sana .. aciyor canim…


Öyle pismanim ki… ahin ömrüme… Agitin gönlüme… Ders olsun, lanet olsun…



msn platonik aşk nickleri, Platonik aşk nickleri, platonik msn aşk nickleri, Platonik nickler,Aşk msn nickleri, Güzel aşk nickleri, messenger aşk nickleri, msn, Msn aşk nickleri, nickler, nickler aşk

Hiç yorum yok: