1 Mayıs 2008 Perşembe

Üzgün nickler

Üzülenlere güzel nickler; hasyer.com msn nickleri arşivimizden..


Üzüntülüyüm, sen benim yanımda olmadığın her saniye.


Üzgünüm, tüm dakikalar kokunu alamadığım anlar. Özlüyor, üzülüyorum.


Gitme diyemediğim için üzgünüm sana. Affet beni, şimdi söylüyorum, gitme, çok uzakta olsan bile.


SenLe BeN BaTI-DoĞu , AmA DüNYa YuVaRLaK


Özlemeyi sayende çok iyi bilsem de artık çok geç ne ben dön diyebilirim sana ne de sen dönebilirsin geriye. .


Benim için giden gider, gittiği gün biter!



Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla…!


Zaman..Ah Zaman!Hem dost,hem düşman.Hem mazlum,hem zalim..Aktıkça köpüren nehir,durdukça kuduran şehir..

hasyer.com sunar.

Su gibisin içilip hiç kanılamayan..Seveni yanıltmayan sevince yanılmayan..Özlenen sen özleyen sen..Varken bile doyulamayan


Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??



hüzün, hüzünlü msn nickleri, hüzünlü nickler, hüzüntülü, hüzüntülü msn nikleri, nick, nik, üzgün, üzgün msn nickleri, üzgün msn nikleri, Üzgün nickler, üzgün nikler, üzüntü, üzüntülü msn nickleri, üzüntülü nickler, üzüntülü nikler, yeni üzgün msn nickleri

Hiç yorum yok: